Daft Listar: 10 människor jag hatar

10. Kvinnan vid porten till min väns hyreshus.
Du som slängde igen dörren när jag ville in efter dig som för att säga "du bor inte här". Trodde du att jag var en mördare eller?
9. Paul
Nu och för alltid
8. Den otrevlige gubben
Som åt korv som om det vore den sista måltiden, tittade på mig i min trasiga frankie says relax t-shirt, mina avklippta 501:or och mina bara fötter och sa: "vill du inte ha något jobb du?"
Jag har faktiskt ett jobb, och jag är ruskigt bra på det.
7. Tjuven 
Som stal min mormors cykel utanför Åhlens förra tisdagen. Skäms slyngel.
6. Ica's glassansvarige
Slut på Hägendaz strawberry-cheesecake. Are you trying to kill me?
5. Niklas på Telia 
Jag är med i nixregistret, låt mig vara.
4. Mannen med gräsklipparen.
Kan du inte vänta tills solen gått upp innan du börjar klippa din gräsmatta? 
När du sen har sån tur att det växer fina vilda blommor runt ditt hus, då klipper du skoningslöst ner dem. Är du galen karl?
3. Tomas Norström A.K.A "Pirate-bay domaren".
Hoppas du blir fälld din jävige djävul
2. Skolfröken.
Som sa åt barnen att sluta hoppa i vattenpölar. Vet du inte att det är det bästa som finns?
1. De missunsamma männen på stan idag
"Nu har han fått ärva 3 miljoner av sin far också, som att han behöver mer pengar". 
Hans pappa är död, give him a break.
 Idioter finns det gott om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0